לקיים בנו חכמי ישראל • העולם היהודי כולו מתפלל ועוקב בדאגה

    מנדי אושר 2 Comment on לקיים בנו חכמי ישראל • העולם היהודי כולו מתפלל ועוקב בדאגה
    מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן צילום: דוד זר
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יחד עם כל העולם היהודי גם אנו במערכת קול חי עוקבים בדאגה אחרי מצבו של מרן ראש הישיבה, במשך היום אף נערכו משדרים מיוחדים בהם קיבלו על עצמו עשרות מאזינים מהארץ והעולם קבלות שונות לרפואתו השלימה של ראש הישיבה רבינו אהרון יהודה לייב בן גיטל פייגא". מעניין לציין כי גם באתרי חדשות של הציבור הכללי ובתחנות השידור השונות נתנו לכך כותרות ראשיות כאשר מתברר כי גם הם מבינים את המשמעות והדאגה לרפואת ראש הישיבה. וכפי שדיווחנו הבוקר ראש הממשלה פתח את ישיבת הממשלה בציון מצבו של ראש הישיבה כאשר לדבריו "הוא איש חשוב מאוד לא רק בעולם החרדי, אלא בעם ישראל, ואני מצטרף לציבור הרחב שמתפלל לשלומו ומייחל לבריאותו". כמו כן גם נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, שוחח הבוקר עם מנכ"ל בית החולים מעייני הישועה הרב שלמה רוטשילד ועם ח"כ משה גפני וביקש לדרוש בשלום מרן.

    הערב במהדורה המרכזית עם אבי מימרן שיתף פרופ' אליהו סורקין מנהל טיפול נמרץ במעייני הישועה ואמר: הרב נמצא בהכרה, אנחנו יודעים מה מקור הבעיה שמקשה עליו לנשום, הוא מקבל טיפול צמוד, והתקווה שנראה שהטיפול נותן תוצאות טובות בשעות הקרובות.

    הרב קובי רוזנשטיין אחד מנאמני ביתו של מרן של פנה למאזינים והתחנן "המשיכו בתפילות זו העת להחזיר טובה למרן ראש הישבה ולהתפלל" עד עכשיו ראינו אמר הרב רוזנשטיין שרק התפילות מחוללות פה ניסים.  גם הרב אליעזר סורוצקין סיפר על כל ילדי החינוך העצמאי שעמדו היום בתפילות נרגשות לרפואתו. אני פונה למי שפחות מכיר את ראש הישיבה, האיש הקדוש הזה מחזקי על הכתפיים שלו את הדור כולו, הוא המגן של עם ישראל.

    יצוין שבמקביל לתפילות שמתקיימות בהיכלי הישיבות מתקיימים בבתי הכנסת בשכונות השונות תפילות רבים כשבשטיבל המרכזי בו התפלל הערב כותב השורות מיד לאחר תפילת ערבית אמרו הקהל יחד  פרקי תהילים, במקביל ישנם מקומות בהם עברו כרוזים והופצו הודעות טלפונית המודיעות על התכנסויות לתפילת רבים.

    מביתו של שר התורה מרן הגאון רב חיים קנייבסקי נמסר כי  בשעה 21:15 הערב מתקיימת בבית המדרש 'לדרמן' בבני ברק עצרת חיזוק ותפילה לרפואת ראש הישיבה בהשתתפותם מרן הגאון הרב חיים קנייבסקי מרן הגאון הרב גרשון אדלשטיין כאשר בתחילת המעמד ישא דברים הגאון רבי אביעזר פילץ ראש ישיבת תפרח. כמו כן תתקיים בשעה 22:30 עצרת תפילה מרכזית בכותל המערבי בהשתתפות המשגיח הגה"צ רבי דן סגל.

    לא נותר לנו אלה לישא תפילה יחד עם כל בית ישראל, שגם הפעם יתקבלו התפילות וכפי שכבר ראינו רק לפני תקופה קצרה בה אושפז מרן ראש הישיבה אך בחסדי שמים יצא משם בריא ושלם, גם הפעם נזכה לראות במהירה ברפואתו הקרובה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      תתפללו1111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! תפללו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. 1

      בפתח תקווה בבית הכנסת אבי עזרי רחוב ארלוזורוב 3 בשעה 30 10